luni, 30 martie 2009

Latest events

Ah cât de multe s-au întâmplat în ultima vreme...
 Mii de scuze că nu am mai postat nimic de foooarte mult timp dar cred ca a meritat sacrificiul. În primul rând trebuie sa ma laud cu proaspetele rezultate de la olimpiada judeţeană de istorie unde am luat premiul întâi =D>. Să vedem de ce sunt în stare la Cluj, că acolo e naţionala.
Că tot e momentul laudelor vă mai spun(eh, va spun , oricum nimeni nu citeste blogul asta în afară de mine...) că m-am calificat şi la sociologie la naţionala =D> =D>. Aşadar primăvara asta voi participa la 4 olimpiade nationale( celelalte doua sunt etnografie şi muzică)... un adevărat fenomen, ce sa mai...!
Acu trec printr-o perioadă de revenire cu picioarele pe pământ imaginea sumbră a bacului se profirează la orizont =))=)) Până acu bacul a fost ultima mea grijă, în ultimele două săptămâni a încetat sa mai fie ultima, acum e penultima:))... mda, foarte sarcastic...
 Din fericire în câteva zile o să mă apuc din nou de treburi mai serioase,( extraordinar!!)şi o să uit din nou de bac. 
Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu